بلاگ

چرا تیزر تبلیغاتی بسازیم؟

به‌طورکلی، ویدئو نوعی از محتوا است که این‌روزها طرفداران بسیاری دارد. همۀ آماری که اهمیت ویدئو مارکتینگ را نشان می‌دهند، برای تیزر تبلیغاتی‌ هم صادق هستند؛ اما می‌خواهیم مشخصاً راجع به تیزر تبلیغاتی صحبت کنیم.

فواید بسیاری را می‌توان برای این نوع از ویدئوها متصور شد که ما در ادامه راجع به ۳ مورد از آن‌ها صحبت می‌کنیم:

 

۱. افزایش نرخ تبدیل و فروش

با استناد به تجربیات کسب‌وکارهایی که از این نوع ویدئوها استفاده کرده‌اند، تیزرهای تبلیغاتی می‌توانند تاثیر به‌سزایی در افزایش نرخ تبدیل و همچنین افزایش میزان فروش داشته باشند.

در آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی گفتیم که یکی از مهم‌ترین اقدامات اولیه، تعیین اهداف از ساخت چنین ویدئوهایی است.

مثلاً وقتی با تیزرتان نشان دهید که محصولتان چطور می‌تواند یک مشکل به‌خصوص را حل کند، احتمال تبدیل شدن افراد از بینندهٔ صرف به خریدار محصول زیاد است؛ در نتیجه، شاهد افزایش نرخ تبدیل خواهید بود.

 

۲. افزایش آگاهی از برند

دیگر فایدۀ تیزر تبلیغاتی، افزایش Brand Awareness یا آگاهی از برند است! این مورد بالاتر از افزایش نرخ تبدیل قرار می‌گیرد.

شاید افراد زیادی، در همان لحظه‌ای که تبلیغ شما را می‌بینند، قصد خرید محصولتان را نداشته باشند؛ اما نام برند شما در خاطرشان باقی می‌ماند. اگر قصد دارید تیزرتان چنین تاثیری داشته باشد، باید آن را طوری بسازید که به ‌یاد ماندنی باشد!

مثلاً تبلیغ زیر از گلرنگ، یکی از به یاد ماندنی‌ترین تیزرهای تبلیغاتی‌ای است که در سال‌های گذشته از تلویزیون پخش شده است.

۳. کسب اعتبار میان مخاطبان هدف

احتمالاً شمایی که در حال خواندن آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی هستید، می‌دانید چقدر چنین ویدئویی در جلب نظر مخاطبان تاثیر دارد. درست یا غلط، افراد به دیده‌هایشان اعتماد می‌کنند.

وقتی تیزر تبلیغاتی‌ای بسازید که در پلتفرم‌های مختلف (آن‌هایی که میزبان مخاطبانتان هستند) پخش شود، به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم، باعث کسب اعتبار برای کسب‌وکارتان خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *